KƏMALƏ MƏMMƏDOVA
Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin
Kulturologiya fakültəsinin Turizm və kitabxana-informasiya fəaliyyəti
kafedrasının müəllimi,
AMEA Məhəmməd Füzuli adına Əlyazmalar İnstitutunun dissertantı
ELMİ KİTABXANALARIN MARKETİNQ FƏALİYYƏTİNDƏ
FANDRAYZİNQİN ROLU
Məqalədə elmi kitabxanalarınmarketinq fəaliyyətində fandrayzinqin rolu və öyrənilmə səviyyəsi araşdırılmış, kitabxanaya büdcədənkənar vəsait cəlb etməyin əsas formaları göstərilmişdir. Müəllif tərəfindən elmi kitabxanalarda fandrayzinq tədbirlərinin həyata keçirilməsi ilə bağlı konkret təklif və tövsiyələr vermişdir.
Açar sözlər: elmi kitabxana, kitabxana marketinqi,kitabxana fandrayzinqi, donor təşkilat, qrant, xeyriyyəçilik, ianə.
YÜKLƏ
[641.4 Kb]
Baxış:
53